Určeno k archivaci - Dotazy nováčků 10/2016

Diskuze na fóru 'Archiv - Ostatní' zahájená uživatelem myrda, 2/7/16.

Milý(á) fórum uživatel (ko),

pokud chcete být na fóru aktivní a máte zájem se zúčastnit v různých diskuzích a využívat dané fórum musíš se nejdříve přihlásit do hry. Pokud nemáš žádný herní účet, prosím, zaregistruj se. Těšíme se na Tvou návštěvu na našem fóru! „do hry“
Stav vlákna:
Žádné další odpovědi nejsou možné.
  1. myrda

myrda Perspektivní autor

Ahoj. I když nejsem nováček, mám dotaz na dekoraci "Kubík kučeravý", který se zřejmě někde zatoulal a není ve FAQ. Dává jen BZ nebo i TBZ a na které plochy jde umístit? Děkuji

vilm4 tohle ocenil(a).
  2. pezt

pezt Board Administrator Team Farmerama CZ & SK

Ahoj myrda

Pokud již nejsi nováček tak není nic jednoduššího než sám vyzkoušet, na které plochy lze dekoraci položit. Ale pro jistotu a pořádek, lze položit na všechny plochy krom Bahamaramy a Deštného pralesa. Na ostrově pokladů dává BZ.
    FAQ se ještě dodělává a nemusí tam být ještě všechny dekorace.

Hezkou hru přeji

vilm4 tohle ocenil(a).
  3. Matinnka

Matinnka Pilný autor

Dobrý večer.
    To ako vážne jeden trh nie je pre všetkých? :( Klikla som na obidva odkazy. Jeden je nefunkčný a druhý má aktualizáciu Lucye632, 7/9/14

vilm4 tohle ocenil(a).
  4. pezt

Ahoj Matinnka

Ano, všichni hráči nemají jeden trh, ale jsou rozděleny podle serverů. Je tedy více skupin trhů a v tomto vlákně jsou hráči, kteří chtěli být zveřejněni na jednotlivých trzích. Ale vlákno je aktualizováno tak jak se jednotliví hráči přihlašují že chcou být na daném trhu uvedeni, např. u příspěvku kde jsou trhy AA až AH tak je aktualizace 2.5.2016
    A odkaz na zjištění trhu funguje naprosto normálně, stačí tam zadat své ID, které najdeš na spodním rámu hry vedle tvého nicku.

Hezkou hru přeji

vilm4 a Matinnka tohle ocenili.
  5. myrda

myrda Perspektivní autor