Určeno k archivaci dotazy nováčků 12/2017

Diskuze na fóru 'Archiv - Ostatní' zahájená uživatelem Jara268, 19/11/17.

Milý(á) fórum uživatel (ko),

pokud chcete být na fóru aktivní a máte zájem se zúčastnit v různých diskuzích a využívat dané fórum musíš se nejdříve přihlásit do hry. Pokud nemáš žádný herní účet, prosím, zaregistruj se. Těšíme se na Tvou návštěvu na našem fóru! „do hry“
Stav vlákna:
Žádné další odpovědi nejsou možné.
  1. Jara268

    Jara268 Dozorce fóra

    Ahojky nejsem nováček, ale zapomněla jsem, jaký jsem trh a nemohu najít odkarź rozdělení trhů. Prosím o případnou navigaci. Díky předem, za jakoukoli zprávu. Jára

    "JÁ" - moc děkuji.
     
    Naposledy upraveno: 20/11/17
  2. Ahoj Jara268
    klikni -> TRH do editačního políčka zadej ID své farmy (najdeš ho na spodním okraji "dřevěného" rámu farmy, získaná dvě písmena (AA; AX; BC a pod) označují tvůj trh.
    Přeji prima farmaření
     
  3. Máťa_BMV

    Máťa_BMV Rádoby autor

    Už nejsem nováček ale dlouho jsem nehrála,mám aktivovanou runu skladiště výrobna a nemůžu ji nikde v liště najít a na ploše mám jenom arboretum a zvěřinec. Jak získám tu výrobnu_ ? děkuji


    Našla děkuji
     
    Naposledy upraveno: 20/11/17
  4. Farmářka_X

    Farmářka_X Forum Moderator Team Farmerama CZ & SK

    Ahoj Máťa_BMV - pokud jsi pořídila skladiště - výrobna za hvězdy na stromě moudrosti tak by se po restartu měl objevit v inventáři mezi chlévy. Při vyhledávání zadej všechno a do okénka vypiš výrobna. Pokud se ti výrobna neobjeví kontaktuj herní podporu. Jak na to >> klik zde <<.

    Přeji prima hru
     
  5. žufánek

    žufánek Rádoby autor

    Prosím jsem bezradná,nevím,která výrobna vyrábí psací brk,děkuji mnohokrát za odpověď
     
  6. Farmářka_X

    Farmářka_X Forum Moderator Team Farmerama CZ & SK

    Ahoj žufánek - psací brk je z perového ateliéru (výrobna orlů) >>klik zde<<

    Přeji prima hru
     
  7. jamranka83

    jamranka83 Zelenáč fóra